Banner 980x90

"EHR Mediju Grupa": Radio reklāmas tirgus Latvijā šogad varētu saglabāties iepriekšējā gada līmenī

Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay.com
Ilustratīvs foto/ Foto: Pixabay.com
Radio reklāmas tirgus Latvijā šogad varētu saglabāties iepriekšējā gada līmenī, aģentūrai LETA prognozēja "EHR Mediju Grupas" līdzīpašnieks Uģis Polis.

Viņš sacīja, ka radio nozarei šis gads varētu būt tāds pats kā iepriekšējais gads - radio klausītāju skaits un radio reklāmas tirgus varētu saglabāties iepriekšējā gada līmenī. "Cilvēki ir ļoti konservatīvi attiecībā uz radio klausīšanos, ļoti grūti ir izmainīt radio klausīšanās paradumus," piebilda Polis.

Viņš arī prognozēja, ka nākotnē arvien būtiskāka loma radio nozarē būs klausītājiem vecumā no 30 līdz 40 gadiem, uz kuru auditoriju orientējas arī "EHR Mediju Grupa". "Mēs arvien vairāk koncentrējamies uz auditoriju līdz 40 gadiem. Prognozēju, ka tirgū notiks izmaiņas un arvien lielāka nozīme tiks pievērsta auditorijai līdz 40 gadu vecumam, jo viņiem ir vairāk naudas. Ja pirms desmit gadiem šī auditorijas daļa bija mazāk maksātspējīga, tad šobrīd šī daļa ir līdzvērtīga klausītāju daļai vecumā pēc 40 gadiem," teica Polis.

Viņš piebilda, ka tostarp "EHR Mediju Grupas" radiostacija "Eiropas hitu radio" orientējas uz jauniem cilvēkiem vecumā līdz 30 gadiem, bet radiostacija "EHR SuperHits" koncentrējas uz auditoriju vecumā no 30 līdz 40 gadiem.

Jau ziņots, ka Latvijas mediju reklāmas tirgus 2015.gadā pieauga par 2% un sasniedza 77,2 miljonus eiro. Pērn no kopējā mediju reklāmas tirgus 43% aizņēma reklāma televīzijā, 19% - reklāma internetā, 12% veidoja reklāma radio, 10% - žurnālos, 9% - vides reklāma, 6% - laikrakstos, bet reklāma kino aizņēma 1% no Latvijas reklāmas tirgus.

Tāpat vēstīts, ka "Mediju grupa Super FM" šogad 7.oktobrī ir mainījusi nosaukumu uz "EHR Mediju Grupa". Polis aģentūrai LETA sacīja, ka uzņēmums pirms diviem mēnešiem mainīja radiostaciju nosaukumus, tāpēc izlēma par labu jaunam nosaukumam arī kompānijai.

2015.gadā "EHR Mediju Grupa" (iepriekš "Mediju grupa Super FM") strādāja ar 1,364 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,8% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi bija 120 658 eiro pretēji peļņai gadu iepriekš. Uzņēmums ir reģistrēts 2009.gadā, tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmums uz pusēm pieder Uģim Polim un Ričardam Zaksam.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)